FLYGT pump technology solutions (P install)

Занурювальне виконання

Дод. матеріали Отримати консультацію

Один насос може перекачати до 12000,00 м3/год рідини.

Ці насоси можуть працювати у «сухому» машзалі так і в занурювальному виконанні.

Варианти сухої горизонтальної установки (общее описание, видео и технические материалы)

 

Насоси на вимогу Замовника наступного виконання:

Можуть бути виконані в стандартному виконанні або в ATEX вибухозахисту;
Двигуни на низьку сторону до 1,1 кВ або на високу сторону 1,2-6,6 кВ;
Системи охолодження насоса: замкнутий, зовнішнє, вбудоване або пряме;
Двигуни з підвищеним ККД;
Спеціальні системи промивки торцевих ущільнень (дивись розділи перекачування шламів і пульп);
Модифікації для використання при високих температурах;
Модифікації для використання при низьких температурах (Якщо насос встановлюється так, що існує небезпека його замерзання (тобто, насос в повному обсязі занурюється в рідину), слід провести спеціальні модифікації щодо насоса і установки;

 

FLYGT-P-ukraine
 
 

FLYGT-C_3001_performance

 

Пряме охолодження (Direct cooling)  


Пряме охолодження означає, що насос охолоджується рідиною, що перекачується.
Просте і недороге рішення. Пряме охолодження залежить від рідини для охолодження насоса. Цей тип системи застосовується там, де двигун в основному занурений під воду під час роботи. Пряме охолодження є хорошим рішенням для осьових насосів і може бути економічним для відцентрових насосів, якщо вони повністю занурені. Для сухих установок необхідні розрахунки тепловіддачі.

Охолодження рідиною що перекачуєься (Media cooling) 


У даній системі охолодження передбачений кожух охолодження. Частина рідини циркулює всередині охолоджуючого кожуха (cooling jacket), навколишнього корпус статора. Повітря автоматично видаляється з системи при першому запуску через вентиляційну трубу (див. Крупний план). Тому охолодження не залежить від рівня рідини (якщо насос погружного ісполеніі). Охолодження перекачується середовищем підходить і для сухих установок, а також для деяких заглибних установок, де двигун не повністю занурений (тобто рівень рідини нижче верхньої точки насоса).

 

Зовнішнє охолодження (External cooling)  


Коли охолоджуюча вода подається ззовні по прямій лінії або за допомогою циркуляційної системи охолодження, це називається зовнішнім охолодженням. Як і охолодження в замкнутому контурі, ця система не чутлива до домішок в перекачується середовищі. Оскільки потік охолоджувальної води не залежить від робочої швидкості, частотний перетворювач (VFD) не порушуватиме функцію охолодження.

Зовнішнє охолодження є більш складним рішенням, відповідним для застосувань, де температура рідини перевищує 40 ° C протягом тривалих періодів часу. Зовнішнє джерело води підключений до охолоджуючої сорочці, навколишнього корпус статора, і при роботі насоса потрібен доступ до чистої води. Зовнішнє охолодження необхідно для підтримки повної потужності двигуна в роботі з гарячими рідинами.

Замкнена система охолодження (Closed loop cooling) 


У замкненій системі охолодження Flygt використовуються новітні технології для забезпечення кращої продуктивності. Система підходить для всіх сухих типів установок, а також для мокрих установок, де двигун недостатньо занурений.

Основною перевагою охолодження в замкнутому контурі є те, що воно не відчутно до домішкам в перекачується середовищі - завдяки замкнутому контуру охолоджуюча рідина ніколи не забруднюється. Насос також може працювати на більш низьких оборотах в порівнянні з іншими типами охолодження.

Властивості охолоджуючої рідини є ключем до постійного обслуговування системі. У замкнутій системі Flygt використовується суміш чистої води і поліпропіленгліколю. Даний склад має відмінну тепловіддачу (heat transfer), стійкий до корозії (corrosion resistance properties), а також морозостійкість до -45 ° C. Термін служби складає близько 10 років при нормальній роботі. Цей склад перевершує звичайні охолоджуючі рідини, такі як масло, яке має погану теплопередачу і збільшує енергоспоживання через свою високої в'язкості.

Охолоджуюча рідина закачується з високою швидкістю через вузький простір між тонкої внутрішньої охолоджуючої сорочкою і корпусом статора.

Потім рідина циркулює між внутрішньою і зовнішньою сорочкою охолодження, аж до нижньої частини насоса, де і йде теплопередача рідини.

 

 

 

 

Рейтинг: 0/5 - 0 голосов

Форма зворотнього зв'язку

Будь ласка, заповніть дану форму,
і ми обов'язково з Вами зв'яжемося.


м. Київ, перевулок Лабораторний,1
(Орієнтир НСК "Олімпійський", Федерація Футболу України)

V_korotin@ukr.net

+38067 878 47 48

Проверка "Я не робот" обязательная!