Повітряні клапани для насосів Flygt

Повітряні клапани AVK 701 серії
  • Повітряні клапани для автоматичного скидання повітря із рідини. Вони мають конструкцію з великим повітряним зазором між рідиною та ущільненням
  • Отвір у клапані випускає повітря, коли лінія перебуває під тиском. Пружина між штоком та верхнім поплавком забезпечує компенсацію. Унікальна конструкція вузла поплавця запобігає контакту між стічними водами та ущільнювальним механізмом, запобігає засміченню плаваючими твердими частинками та забезпечує герметичне ущільнення
  • Бризгозахисний кожух зводить до мінімуму розбризкування рідини з випускного отвору повітряного клапана при швидкому заповненні трубопроводу
  • Дренаж та промивання можливі через злив з боку клапана
  • Діапазон робочого тиску: 0,2 – 16 бар

Дод. матеріали Отримати консультацію

ПоставляЄМО:
насосне обладнання, запасні частини, підбираємо аналоги. Знижки постійним Замовникам.

ОБСЛУГОВУЄМО:
введення в експлуатацію, сервіс, ремонт, безкоштовні консультації та технічна підтримка.

Співпраця:
програма співпраці з дилерами, торгуючими компаніями, монтажними організаціями.

ПОВІТРЯНІ КЛАПАНИ

Повітряні клапани для автоматичного скидання повітря із рідини. Вони мають конструкцію з великим повітряним зазором між рідиною та ущільненням. Пружина між штоком і поплавцем компенсує невеликі зміни тиску та підтримує повітряний зазор, забезпечуючи надійність функціонувати навіть при використанні з агресивними рідинами, що містять тверді частинки.

Особливості

  • Великий повітряний зазор між рідиною та системою ущільнення забезпечує надійну роботу навіть при використанні з агресивними рідинами та рідинами, що містять тверді частинки.
  • Невеликий отвір в автоматичному клапані випускає повітря, коли лінія перебуває під тиском. Пружина між штоком та верхнім поплавком забезпечує компенсацію. Унікальна конструкція вузла поплавця запобігає контакту між стічними водами та ущільнювальним механізмом, запобігає засміченню плаваючими твердими частинками та забезпечує герметичне ущільнення.
  • Диск розміщується у верхній частині клапана, оберігаючи важелі та штифти від корозійно-активної атмосфери в корпусі повітряного клапана
  • Конічний корпус з лійкоподібною нижньою частиною запобігає накопиченню відкладень на дні
  • Бризгозахисний кожух зводить до мінімуму розбризкування рідини з випускного отвору повітряного клапана при швидкому заповненні трубопроводу
  • Дренаж та промивання можливі через злив з боку клапана
  • Діапазон робочого тиску: 0,2 – 16 бар
Рейтинг: 0/5 - 0 голосов